MEDIAMYYJÄKSI CITYLLE?

Avoin paikka:
MEDIAMYYJÄ HAUSSA – LIITY CITYN JENGIIN

City on urbaani, liberaali ja innovatiivinen media, joka tuntee kaupungin sykkeen kertoen ensimmäisenä uusista ravintoloista, tapahtumista ja ilmiöistä. City myös vie lukijansa konkreettisesti sinne missä tapahtuu järjestämällä kiinnostavia kampanjoita kuten Cityn legendaariset SYÖ!-viikot. City on osa City Digital -konsernia, johon kuuluu mm. Eat.fi, TableOnline sekä Improve Media.

Cityn uutena mediamyyjänä tulet toimimaan kokeneen myyjän aisaparina myyntiprosessien läpiviennissä sekä tuotteiden ja asiakasviestinnän kehittämisessä. Ravintolakampanjoiden myötä ravintola-asiakkaat tulevat olemaan iso kohderyhmäsi, joten sinua kuljettaa eteenpäin hyvän ruuan tuoksu kaupallisen vainun lisäksi.


Kuvittelemme sinut kutakuinkin tällaiseksi:

  • Olet rohkea ja oma-aloitteinen myyjä
  • Sinulta ei puutu motivaatiota tai paloa kehittää myyntiämme eteenpäin
  • Tunnet jo jonkin verran media- tai ravintola-alaa ja sinulla saattaa olla sinne kontakteja

Laajaa kokemusta ei tarvita – jos sinulta löytyy edellä mainitut ominaisuudet, me hoidamme loput.

Tunnistitko itsesi?
Hyvä, sillä meillä on sinulle tarjottavana:

  • Mielenkiintoinen työ nopeasti kasvavassa ja kansainvälistyvässä konsernissa
  • Koulutusta ja sparrausta suoraan mestarin opissa
  • Pienen ja ketterän firman edut – meillä ei pönötetä palavereissa tai kärvistellä turhan byrokratian kourissa
  • Joustavan työkulttuuri erinomaisine etätyömahdollisuuksineen (mitä enemmän olet kentällä, sen parempi)
  • Moderni ja hauska työympäristö mahtavilla työkavereilla

Kääri hihat ylös ja hyppää remmiin lähettämällä hakemuksesi CV:n kera osoitteeseen kim.koistinen@city.fi 18.3. mennessä.

 

Kysymyksiisi vastaa;

Kim Koistinen, Myyntipäällikkö
044 581 9001
kim.koistinen@city.fi

Avoin paikka: Account Manager

Oletko positiivisella fiiliksellä varustettu tyyppi, joka tuntee digimarkkinoinnin keinot?

Voit olla jo näyttänyt kyntesi mediamyynnin parissa tai hankkinut työkokemuksesi digimarkkinoinnin parissa muissa tehtävissä. Tulet auttamaan nykyisiä sekä tulevia asiakkaitamme suunnittelemaan ja toteuttamaan tehokkaita kokonaisuuksia mainosverkostossamme. Käytännössä työ voi tarkoittaa kaikkea mukavista illanvietoista asiakkaiden kanssa suuriin presentaatioihin, tarjousten tekoon, luovaan ideointiin ja numeroiden pyörittelyyn. Olet itse avainasemassa päättämässä, miltä työpäiväsi näyttävät. Työskentelet läheisesti asiakkaidemme ja mediatoimistojen kanssa.

Toivoisimme, että koet ainakin enemmistön seuraavista asioista omaksesi:
– oma-aloitteinen työskentelytapa
– B2B-myynti
– digitaaliset mainosratkaisut
– mediatoimistoyhteistyö
– tuloshakuisuus
– innovatiivinen työskentelytyyli
– mediamarkkina ja sen kehityssuunta
– hyvät sosiaaliset taidot

Me tarjoamme sinulle:
– itsenäisen työnkuvan, vastuuta ja vapautta
– mahdollisuudet kasvattaa liiketoimintaa merkittävästi
– pienen ja ketterän tiimin
– erittäin kivan duunipaikan
– etätyömahdollisuuden
– hauskat tapahtumat asiakkaiden kanssa
– joka tiistaisen yhteisen treenivuoron.

Improve Media kuuluu nopeasti kasvavaan City Digital -konserniin, jossa mukana on mm. City.fi, Eat.fi ja TableOnline.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi mahdollisimman pian CV:n kera osoitteeseen tuomas.suihkonen@improvemedia.fi ja ira.vihma@improvemedia.fi. Paikka täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä!

Kysymyksiin vastaa Tuomas Suihkonen, 050 567 6707.



Avoin hakemus

Ohjelmallisen ostamisen asiantuntija? Mediamyynnin ammattilainen? Anna kuulua itsestäsi!

Lähetä avoin hakemus osoitteeseen rekry@improvemedia.fi ja ällistytä meidät.

 

City on urbaaniliberaali ja innovatiivinen media, joka vie lukijansa kaupungin sykkeeseen kertomalla ensimmäisenä uusista ravintoloista, tapahtumista ja ilmiöistä. City on toiminut urbaanin kaupunkikulttuurin puolesta jo yli 30 vuotta.

City.fi sisältää sekä nopeaa informaatiota ja viihdettä että syvälle pureutuvaa journalismia. Ydinsisältöön kuuluvat kiinnostavat jutut, blogit, videot ja podcastit. City etsii jatkuvasti uusia keinoja tavoittaa yleisönsä eri kanavissa: hyvä esimerkki on Instagramissa lanseerattu katutyylin sanansaattaja #citytyyli.

Uusista ravintoloista ja tapahtumista uutisoinnin lisäksi City vie lukijansa konkreettisesti sinne, missä tapahtuu järjestämällä kiinnostavia kampanjoita kuten SYÖ!-viikot ja Lux Eat.

City suhtautuu kaupallisiin yhteistyöhön ammattitaidolla ja ennakkoluulottomasti. Sisältömarkkinoinnin ja kampanjoiden tarjoamien valmiiden yhteistyömallien lisäksi City etsii aina uusia kiinnostavia yhteistyömuotoja ja -mahdollisuuksia.

Tiimi

Olemme kasvua tavoitteleva konserni ja meillä on huikea tiimi

City Digital -konsernin tiimi koostuu kokeneista media-, markkinointi-, ravintola- ja data-ammattilaista. Tiimissä on erinomainen, monialainen osaaminen kuluttaja-rajapintaan ja mediaverkostoon päin. Tiimin digitaalinen osaaminen ja kokemus on huipputasoa ja panostamme jatkuvaan uuden oppimiseen ja jaamme osaamistamme koko konsernin sisällä!

Uskomme medi-alan digitalisoituvan yhä kovemmalla vaiuhdilla. Siksi me sijoitamme kasvuun.

Tervetuloa mukaan rakentamaan menestystarinaa!