TableOnlinen asiakastarina: Young Hearts

Young Heartsin ravintoloitsija ja keittiömestari Patrik kertoo yhteistyöstä TableOnlinen kanssa.

TableOnline kasvun tukena

Vuonna 2018 perustettu ravintola Young Hearts on hiljattain muuttanut uuteen osoitteeseen Töölöntorin kupeeseen. Runeberginkadulla sijaitseva ravintola vähintäänkin triplasi asiakaspaikkansa muuton yhteydessä, ja siirtyi lähemmäs fine dining -kategoriaa.

– En ole kyllä koskaan ajatellut erityisemmin ravintolan genreä. Ehkä sanoisin että tämä on semmoinen elegantti lohturuokaravintola, ravintoloitsija ja keittiömestari Patrik Lindström hymyilee.

”Meidän juttu on ollut se ettei ole mitään juttua”

Young Heartsissa tarjoillaan menukokonaisuus. Tällä Lindströmin mukaan on haettu asiakkaalle helppoutta valinnassa, yhteneväisyyttä sekä hyvien viinisuositusten kohdentamista.

– Meidän juttu on ollut se, ettei ole mitään juttua. Tehdään ruokaa makujen ääreltä ja kattilan pohjalta. Semmoista ruokaa mitä fine dining-kokit tekisivät ystävilleen kotona, Lindström veistelee.

Pitkä yhteistyö

Young Hearts on käyttänyt TableOnlinea jo vanhoissa tiloissa toimiessaan. Muuton yhteydessä uutiskirje oli oiva tapa tiedottaa asiakaskuntaa uudesta sijainnista ja suunnitelmista.

– Varsinkin tällaisessa tilanteessa TableOnline on ollut ihan korvaamaton apu. Kun asiakasmäärät ja kysyntä kasvaa, tämä auttaa pitämään paketin kasassa, Lindström hehkuttaa.

Molemminsuuntaista viestintää

TableOnline toimii Young Heartsille ensisijaisesti tietenkin varausjärjestelmänä, mutta myös asiakaskontaktialustana. Asiakkaat saavat välitettyä tietoa ravintolaan sekä ravintola pystyy tiedottamaan asiakkaitaan helposti.

– Hovimestarit ja sali meillä enimmäkseen järjestelmää käyttää, mutta myös keittiö saa paljon arvokasta, ajantasaista tietoa asiakkaista, mm. erityisruokavalioista ja muista toiveista, Lindström kertoo.

– Lahjakorttikauppa kävi myös varsinkin Covidin aikana hyvinkin vilkkaasti ja auttoi eteenpäin. Kiitos kaikille ihmisille tuesta, Lindström päättää.